Min mage bråkar med mig

Vaknade som vanligt och duschade och klädde på mig, åt yoghurt och åkte till jobbet med Sven. Väl där drack jag lite kaffe och sen började magen bråka. Toan besöktes ett antal gånger innan jag orkade ta mig hem. Lika hemma - med toan alltså - fast nu har det lugnat ner sig lite grann. Fast jag har ont i huvudet och mår lite illa. Blir hemma idag..... Annars håller jag på att tömma mitt arbetsrum hemma på grejer. Fick ihop 2 sopsäckar m skräp igår kväll (5 m2), milde tid vad man samlar på grejer! Vi förbereder för Jontes hemflytt. Vardagsrum och mitt arbetsrum ska bli en minilägenhet i huset. Lilla gumman har åkt till staden i norr för att hjälpa till att packa, Handyman och Ludolf ska köra släp och Jonte samordnar.... Det kommer säkert att fungera bra, bara själva rockaden är över......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0