Valdebatt, val och.........äppelpaj

Sitter i soffan och slappar efter en god middag som Jonte lagat. Äter alldeles för mycket.... eller också har fukten verkligen trängt in i garderoben så här på höstkanten. Vi hittade en äppelpaj i kylskåpet (har inte gjort den själv men tack den var mycket god) som vi precis delat på, ja i alla fall delar av den. Därefter inträdde sk paltkoma, ungefär samtidigt som valdebatten på TV startade. Ujujuj vad det luktar fläsk.... ostekt och salt.... Själv har jag utbildat röstmottagare idag.... Det är alltid roligt! Fast jag hade blandat hop tider och stunder när jag bokade så en tjej fick sitta och vänta en timme på mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0