Jobb å jobb å jobb.... å brist på laddare

Ja, nu är semestern slut och det regnar....
Vi har haft en fantastisk semester - mkt sol, vila, lite jobb på stugan, gäster, båtresor och mycket annat. Vi kom hem igår, lagom till kvällsmötet som vi ville gå på. Idag har jag packat upp, tvättat 3 maskiner (kan ju bara torka inomhus) städat lite och laddat upp för morrondagen. Då hittade jag inte mina telefonladdare som jag haft med mig i en gul tygpåse och visste att jag packat ner i min väska i stugan. Nu gick inte väskan att stänga, det var för mycket i den. En pling till moster occh morbror gav vid handen att påsen inte var kvar i stugan, så förmodligen har den ramlat ur båten när vi åkte över. Kanske fiskar behöver telefonladdare dom också??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0