Ny blogg född, igen!!

Eftersom jag glömde bort lösenordet  till min andra nya blogg så gör jag ett försök till.......
Tidigare blogg hittar du på Blenda.bloggproffs.se

Jag sitter på loftet i sommarstugan och tar det lugnt efter några dagars besök av mina syskon och svägerska. Vi har åkt båt med Svens morbror, badat, lagt nät, fiskat, solat och tagit det lugnt tillsammans. Det har varit mycket trevligt att få rå om dom ett tag!

Väntar också på att Lilla gumman och Handyman ska ringa och tala om att de kommit hem från Grekland där dom varit en vecka. Ludolf har ringt, han och Tösen har det bra. Jonte och töserna förbereder sin flytt neråt.

I morron ska vi gräva och koppla in vatten i stugan, åh vad skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0