oj vad tiden rinner iväg

Nu har det gått en hel vecka, och inget inlägg... betyder väl att man har mycket att göra...
Inskolningen på dagis för barnbarnen har gått bra, de trivs och har fått kompisar. Jag ska försöka hjälpa Jonte att hämta och lämna en dag i veckan, om det funkar med min almenacka vill säga. Sven och jag hoppar ur sänghalmen lite tidigare på morron så får vi med alla till dagis och Sven hinner med sitt tåg. Det kommer nog att funka bra tror jag.
Helgen har gått i både vilandets och ruschandets tecken. Handlade, städade och tvättade i lördags, möte, vila och lite trädgårdsarbete i söndags. Kände mig inte pigg igår och vaknade med feber och halsont inatt så dagen tillbringas i sängen. Fryser som en liten gnu.......  

Kommentarer
Postat av: Lussan

Du vet väl att man numera kan köpa madrasser utan halm?;-) Krya på dig vännen!

2010-10-14 @ 08:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0