back to life...

HAR SEMESTER!!!!!!!!!!!!!
Nästan allt valarbete är klart och nu kan vi få en välförtjänt vila, Sven och jag. Fast politiskt sett blir det kattrakande efter positioner förståss. Sven blev nästan kung, han får förmodligen en ersättarplats i fullmäktige. Nu blir det till att rulla fram röda mattan och niga och bocka för honom....
Sitter med Jonte vid köksbordet och filosoferar vid frukosten, sverigedemokrater, teologi och övriga världsfrågor. Mysigt med honom på så nära håll.
Pratade med Lilla gumman igår, dom flyttar ju till helgen. Hon håller på att lära sig gå upp tidigare på mornarna eftersom resvägen till jobbet blir längre. Det går - men sakta..
Men som sagt, jag har SEMESTER! Somnade i soffan igår kväll och vaknade i sängen halv 9 i morse.... vet att jag pratade med Sven inatt, kissen har jag släppt ut också. Annars har jag sovit gott och känner att sinne och kropp är på väg tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0