efter valet.......

Jobbade 27 av helgens vakna timmar...... gick till jobbet kl 10 på lördag, la mig 03:30 i måndags morse och var på jobbet kl 9 igen för att se till att rösterna kom till länsstyrelsen, gick hem när det var klart och sov. Åh så skönt! Sen tog jag hand om huset som såg ut som ett bombnedslag efter helgen eftersom Ludolf, Sven och jag jobbat och Jonte pluggat. 
Plockade ur, och i, diskmaskinen och satte genast igång den igen.
Plockade kläder  i sängkammare och badrum men hann inte dammsuga....
Gräsmattan väntar på en klippning, spirean ska kuvas, pionerna tas om hand, men det får vänta tills jag är ledig på torsdag eller fredag. Sen ska Sven och jag hjälpa Lilla gumman och Handyman att flytta till drömhuset på lördag för att så styra kosan till stugan och vintra... ujujuj är det redan dags.... kommer att längta tills nästa vår.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0