Känner mig rik...

Fick förmånen att få sitta hemma och jobba i eftermiddag. Håller på med en kravspec för ett IT-stöd för dokument och behövde få sitta i lugn och ro och bre ut mina papper och bena i villkoren. Planen var egentligen att sitta kvar på jobbet i morron kväll men insåg att jag inte skulle hinna få färdigt till onsdag så chefen var snäll... TACK för det! Blev nästan klar....
När så Sven var hämtad vid tåget åt vi mat och sen gick vi ut. Det är så vackra dagar! Solen skiner, och värmer, snön är borta (har vi förresten haft nån?)
Sven tvättar bilen medans jag passade på att plantera mina 48 penséer. Ser inte mycket ut för världen, än i alla fall, men det ger sig.....



Jobbar 2 dar till sen är vi lediga båda två i 5 hela dar, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0