Boring

Har legat sjuk hela veckan - halsfluss visade det sig vara.......   Vaknade utan feber idag och känner att det kommer att bli bra!!

Gick en promenad i trädgården, det längsta jag gått på dagar, och insåg att solen skiner och det är alldeles underbar höst ute!

         Tagetes är inte mina favvoblommor
                                         men färgen är fantastisk

                                      Kärleksörten 
                                                                      däremot är otrolig

                                                                        
                                                                    
                                                                       Åsså Kissen då 
                                                                   som njuter i fulla drag


Sven och jag har semester nästa vecka och åtminstone jag behöver hämta krafter igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0