Finska pinnar

Vaknade natten till tisdag och var genomförkyld - bara så där. Inte har jag tid med det inte, mycket ska göras innan jag går på semester på fredag. Mailen kan jag ju kolla hemifrån men det andra......
Ja det är inte så mycket att göra, många är sjuka på jobbet både förkylda och influensa. Fast det tänkte jag inte få! Nu var det ju så, så det var bara att snyta sig och knapra tabletter. Framåt torsdan börjar jag kvickna till.
Lillkotten har fyllt fyra år! Tänk vad stor hon blivit... Det är inte länge sen hon föddes ju, vart tog den tiden vägen? Kotten fick många paket och firades ordentligt med gul tårta vilket uppskattades mycket.
Idag var jag en sväng till jobbet och sen var jag och handlade till baket som ska avklaras innan bröllopet. Många burkar Philadelphiaostburkar, smörpaket, vetemjölspaket, ägg och bittermandelolja bar jag hem.
Tyckte jag behövde kaffe när jag kom hem. Det är så gott med nybryggt kaffe!
Så småningom vaknade Jonte, som sovit hos oss några nätter eftersom norrländskan hälsar på sina barn. Så kul att få umgås medd honom på tumanhand, sista tillfället innan han är gift.
Bakade Finska pinnar under tiden - 140 stycken ungefär.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0