Fredag kväll

Så är en vecka av arbete över igen och det är fredag kväll.
Det är helt galet bitvis på jobbet och det beror till mesta delen på att vi ska flytta hela kontoret till ett nybyggt kommunhus.
Det ska bli så spännande!
Själv är jag ansvarig för arkivet och en del annat.
Samtidigt är jag med i ett samarbete som ska ta fram en kravspec inför en upphandling.
Samtidigt ska jag göra denna upphandling.
Samtidigt som alla andra arbetsuppgifter ska löpa på, medans förkylningar och influensa härjar.
Galet med roligt!
Hoppas att själva flytten går finemang, det är ju så mycket som kan gå fel ju...
Har varit förkyld sedan 7 februari, och är inte riktigt frisk ännu.
Det är också galet.
Var barnbarnvakt i veckan, passade på att skriva lite minnesanteckningar när kottarna somnat. Chefens kommentar dagen efter var
"Det finns dom som tittar på TV på kvällarna"
Det gör det säkert, ska sätta på burken om en stund tror jag, ska fixa lite te först bara.


Kommentarer
Postat av: HemkäraHanna

Hej på dig!

Vet inte om jag är lite trög, har inte förstått att du har en blogg förrän nu. Men nu har du en trogen följare i mig, det lovar jag.

2012-03-30 @ 20:23:42
URL: http://hemkarahanna.blogspot.com
Postat av: Blenda

Inte är du trög inte, det är bara jag som är blyg

2012-03-31 @ 15:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0