Bara lite kvar

Jag är inte riktigt klar med betinget än, har några rader kvar.
Men jag har jobbat på bra ändå,
Understödd av Sven som lagat mat och gjort rabarberpaj åt oss.
Känns i benen som om jag löpt maraton i lofttrappen, skulle kanske haft en stegräknare på mig..  
Alla Svens maskiner står ute så när det ska sågas eller göras nåt annat med det man håller på med måste man ut. Som jag berättat förut har vi hängt upp båtpresenningen som väderskydd så  det är bara att jobba.
Mycket praktiskt!
I morron ska jag göra de sista raderna och sen bär vi tillbaks möblerna, som står på undantag i en annan stuga.
Sven jobbar på med fodren, det blir bra men tar lite längre tid eftersom varken huset eller bräderna tillhör det rakaste som finns. 
Over and out for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0